Pages

Subscribe

Monday, August 30, 2010

tertelan~

hahha..

akhir nye ini kesudahan

akhir nye ini permulaan 


agk buduh jugak aku wt keputusan nih

tp anda jgn risau 

jike saye silap anda katekan

"padan muke kaw"

mungkin itu naseb saye 

mungkin juge itu balasan untuk saye

saye telan saye terime

baik buruk segale

tidak mengape

saye cube dan cube dan cube jdik lebih bahagi

cube juge menghargai ape yg depan mate

ketawa suke gumbire bersama

terima kasey jika anda tumpang senang bersama saye

lagu blog ini juge untuk anda

jodoh kite mungkin tahap ini saje

saye bukan terbaik utk anda

anda bukan takdir bagi saye

igt 1 saje

"syg pade die syg juge utk anda"

"cume bukan utk kite bersame"

SEKIAN

Monday, August 23, 2010

shoping raye~

andekah anda sudah shopping utk raye anda??

tidak lagi???

anda rugi

rugi sbb tk menderme kan duit utk 

tokey vinci

tokey jakel trading

tokey shawl

tokey roxy

tokey segale kedai runcit ke

mcm2 tokey anda tidak mnderme lg

saye sudah

sonok sonok sonok

bnde pling nikmat yg slalu sye buat

EBA thu anda nk ckp EBA boros ke bazir ke

lumrah lah bdk cumil yg masey dare nih

msti lah ske shopping

suke suke suke

pergi cume kami saje


muaz tggl kan kami bersame adik nye

sampai sgguh ati kaw muaz

smpai nik terbei baju mahal da bgi aku bau perfume yg bau ketiak dye lak tuh

melampau!!


pict nih adelah lokasi pertame

jln TAR..

jln nye mmg bertar pn..
smpai nk bjln pn kne setapak2 tuh..
rmai kot owg

nmpk beg plastik tuh

tk ckp puas lg mke tuh kan

sliper 1

shawl dri buah ati 1

perfume dri buah ati 1

skirt utk ank buah cumil 1

dri sogo plak

 design nye tk bape hot and cold lah
beli lah jgk

nmpk mcm cumil je kaw baju

amek lah

t-shirt 1

t-shirt dri buah ati 2 helai


dari jln tar

jelajah ke sogo

selepas ke sogo

trun naik train smapi plak

MID VALLEY

mmg midle of da way pn

nk buke kt situ tros

ape buah tgn yg buah ati bg??

tk de??
nothing

beli sndri lah plak

wallet ROXY 1

bunge ros putih kt kepale (sanggul)

nk pkai mse rye

alasan tk nk pkai skrg

"nt tk de rse mood nk raye klaw tk pkai brg baru"




tuh utk buke plak

yum yum yumm

nasik lmak plus rendang aym beyb!!

smpai seremban pkul 12 beyb

gile

mati aku klaw mk ayh aku thu

train tuh lmbap sgt mak

asl kan EBA  puas ati







baru~

BEE da bli phone bru..
gnti k 770i yg agk myakit kan ati
gnti jgk nokia yg sudah hancur bederai mcm ati aku hancor bederai jgk
hukhuk
smue krane anda
waka waka

tp tk pe
smentare duit masey ade
ape slh kite abeskan..
ahahahah


tk mahal sgt tp bergaye..
slide nye..
plan asl nk beli yg sony ericson tp nth cmne t'jth ati kt nokia..
5610..express music pye..
function blh thn..camere mmg ngam gn model mcm BEE nih..
suke3..


amek ko..4pnjuru aku bg free tgok!!

smart..rndu kt smue phone lme aku
nokia 3315
 nokia 2100
n70
k770i
nokia 1202

latest
5610

besh dan sgt puas ati

nk tgok mke bgge lg tk??

amek nih jgk!!



Thursday, August 19, 2010

jelas~

anda mmg tk phm bahase rupe nye


tiade pilihan lah!!


bahase ape yg anda paham hah manusia kt sane


terbaik~

nih terbaik utk kaw..

terbaik utk kaw..

terbaik utk aku

tension bace blog BEE kn..entry smue nk frust tonggeng tepi longkang

bunsan lah~

bile mau shopping raye(mane kaw duit)

bile mau bli phone nih(jahanam da kne baling)

bile mau blik kampong(next week merdeka blik lah weeee)

bile mau ade balak baru(tk nk balak da..aku nk sawit lak)

yeah..da berjaye pikir sal aku lak..

da puas~

yeah...

aku suke sgt kena mcm nih

suke terlampaw suke

aku suke bile kaw berkate

lagi aku suke bile owg lain plak berkate2

mmg puas ati aku

padan muke aku



"pe bnde aku ngarot lak nih"

Wednesday, August 18, 2010

utk kamo kamo ~

aku  naik blur

kepale pn keliru

lidah gusi ku mule kaku

kaki plak hampir mmbeku

mulut mule nk merapu

kepale asyik pkir kan kamo kamo

bile mase plak nk pikir utk diri aku

mmg aku da mule nk berbulu bulu

makin lme aku pendam makin aku kelabu

makin lame jgk aku biakan makin pijak buku lali aku

wargh!!!!!tension aku

agk2 bile semue nih blh berlalu

mak ayh tlong aku

EBA da tk than dgn soklan bertalu2

da mcm kne hempap dgn buku2

aduh!!sakit belakang badan ku

thoracic lumbar sacrum ku da tk melentik mcm dulu

semue nih sbb tingkah laku aku

dari dulu sampai skrg tk brbh mcm gitu

mntk2 lepas nih blh setle dgn laju

baru lah hidup aku senyum selalu

"bongek gilee"

Monday, August 16, 2010

drustic fantastic~

ape tuh??

nth aku pn tk thu

drustic??

natang bnde tuh??

=drustic tuh bnde yg terlalu cepat tangkas lingat pantas naik pantat!!
(maap terlucah pule)

=mustahil tk drustic??mungkin ye mungkin tk..
kdg2 blh trime pkai kdg2 blh tros di buang

=ajaib tk drustic??mungkin jge..
seowang kekaseh brbh secare drustic 
atau 
seowang mmbe blh brubh drustic??
"aku bg bsr ayt tuh bg kaw nmpk lah manusie"
mne2 pn blh di terime pkai then blh tros di buang..
bikin panas baran lah ini owg

=sejao mne drustic blh pergi??
mngkin sejao matahari terbit atau sedekat kapal terbang terjunam kot..

=percaye kah anda dgn drustic ini??
agk skr utk dijawab..40% blh 40%tidk blh
baki selanjut nye bawe kedepan


hah ni ice cream drumstick





settle

berdebar2 jantong!!!!

Sunday, August 15, 2010

happy bufday~

blog saye sudah setahun

TAHNIAH UTK SAYE SENDIRI

mane 1 nih~



aku ade 1 jln


jln kanan

aku bahagie dgn jln kanan nih

jln kanan lah segale nye utk aku

jln kanan nih lah yg wt aku tk nk pilih jln2 lai wlaupun ade jln lain yg terbuke luas utk aku

mcm2 halangan yg aku da lalu dgn jln kanan nih

semue nye aku blh tempuh dgn tabah

selame 2 thn lbh aku bjln atas jln kanan nih

tbe2 jln kanan nih mcm tk nk kasik je aku lalu kt jln dye lg

kdg2 je jln kanan nih bri aku kelepasan utk lalu kt ats jln dye

asl mcm nih lak jln kanan??

dulu kaw ckp aku ni 1 1 nye pejaln yg ade ats jln kaw nih

tp nape kaw tk nk lyn aku dgn baik mase aku jln atas jln kaw

kaw jht jln kanan

kaw tipu aku

kaw ckp kaw nk lyn aku baik2

tp kaw tipu

aku da nk tjth ats jln kaw thu tk




tbe2 aku ternampak 

jln kiri

jln kiri nih tnjuk kt tande utk beri aku lalu ats jln dye

jln kiri nih jge aku mase aku lalu jln dye

jln kiri nih mcm nk gile bile aku tk nk lalu jln dye 

aku bkn segaje tk nk lalu ats jln kaw kiri

aku da lme bjln atas jln kanan

tk kn aku nk tggl kan jln kanan tuh cmtu je jln kiri

jln kiri ade ckp dgn aku mse aku bjln ats jln dye

dye ckp aku da buat dye bkk jln nih kembali utk di lalu aku

dulu ade sowg pejln ats jln kiri

tp pejlan tuh btkr arah ke jln lain

mgkin jln kiri nih terlalu ketat undang2 nye utk lalu ats jln dye

mmg lah ketat..klaw tk ketat nt pejalan tu hentak2 kaki ats jln dye kn

selame 2 mggu aku bjln ats jln kiri

kdg2 aku jln jgue ats jln kanan

aku tk nk jln kanan thu yg aku bjln atas jln kiri


1 hari jln kanan thu yg aku da bjln ats jaln lain iaitu jln kiri

jln kanan marah jln kanan ckp aku tipu dye

jln kanan ckp aku tk setie bile bjln

aku bthu kt jlan kiri yg jln kanan da thu aku bjln ats jln kiri

jln kiri tk nk benarkan aku keluo dri jln kiri

jln kiri ckp tk kn nk tgl kan jln kiri cmtuh je slps jln kiri sdh tutup jln nye utk pejalan yg lain

tbe2 jgk jln kanan tidak marah kt aku sbb aku jln kt jln kiri

tp jln kanan srh aku pilih utk lalu dkt 1 jln saje




jln kri tk sggup nk beri aku jln keluo dri jln nye

tp btl jgk tuh

aku kne pilih 1 jln sje

mne blh kaki aku berade kt 2 jln dlm 1 mase

tp aku tk thu nk pilih mne 1jln

KIRI

atau 

KANAN

aku nk lalu kt 2 2 jln nih jgk

tp tk blh lah!!

kaw tk phm2 ke

klaw aku pilih kanan 

konpem ke jln kanan akn layan aku mcm mne dye layan aku mse mule2 aku bjln atas jln kanan

konpem ke jln kanan akn berubah 

da byk kali peluang yg aku da beri kt jln kanan

tp jln kanan tk penah hargai

klaw aku pilih jaln kiri

jln kiri nih jln yg btl ke

jln kiri nih btl2 ke jln terbaik utk aku

yeke jln kiri nih akn lyn aku baik mse aku bjln atas jln kiri

tp jln kiri nih undang2 nye ketat utk lalu ats jln nye taw

jln kanan lak tlalu bg pelepasan hingge aku rse tk di hargai lak

pelik....



aku takot aku silap pilih jln

aku tkot bile ku pilih jln kanan

aku akn sedih dn aku akn lalu kembali kt jln kiri

tp mase tuh jln kiri nk kasik lg ke aku lalu ats jln nye??

aku tkotbile aku pilih jln kiri

jlan kiri pn akn berubah mcm jln kanan

aku tkot jln kiri nih tipu aku nt

aku tkot nt jln kiri bri aku kekecewaan dan aku akn gi ke jln kanan semule

tp mse tuh jln kannan nk trime aku lg ke??


aku ter stuck kt 

jln tengah

jln tengah nih baik

jln tengah nih tk de pkse2 aku pn

jln tengah nih sbr dgn prgai aku yg suke tkr2 jln nih

jln tengah beri aku semangat

jln tgh ckp jln tengah akn beri laluan utk aku klaw kiri dan kanan tutup laluan mereke

tp aku tk nk lalu ats jln tengah

view kt jln tengah tlmpau cantik utk aku

tk sesuai utk aku lalu ats jln tengah

kaki aku kotor utk lalau ats jln tengah

nt akn mgoto kan jln kaw tengah

aku mngaku aku mmg suke bjln atas semua jln2 nih

tp jln tengah mmg tk sesuai utk aku

jlan tengah..kaw cri lah pejaln yg lain..pejaln yg kaki nye tk kotor..

bia lah aku dgn jln kiri dan kanan nih

view dari 2 2 jln nih mmg tk bape cantik

mmg sesuai utk kaki aku yg kotor nih

maap jln tengah



kiri kanan

aku mntk maap

aku mmg tk thu nk pilih mne 1 jln 

mmg nih agk kejam 

tp aku mmg tk nk pilih antre kowang jln

aku lbh selese bjln ats angin seperti sekarang

walau pn aku thu bjln ats angin nih blm tentu kukuh utk tampung berat aku nih

bile2 mase aku akn jth

bia aku jth

bia aku luke kt kaki ke tgn ke

asl kaw bkn jln kowang aku kotor kan

tk thu bape lme aku blh bjln atas angin nih

Wednesday, August 11, 2010

pikir siket~

sile tande X dimane anda

anda mudah marah

adekah anda mengekpresikan apabila anda tk suke

anda tak pnh rase ke anda pnh mmbuat slh sblm anda mnegur owg lain slh

anda rse anda selfish kah~

selfish anda lakukah~

anda pnh rase owg lain rse bile anda wt owg trase

mengapekah anda begini

klaw anda kt tempat saye ape akan anda lakukan

masalah anda bkn masalah saye kan

masalah saye bkn masalah anda

mesti anda rase meluat bile bace entry saye kn

mesti anda trus rse nk tkn x bkn tnde X kn

anda ni tk phm bahase kah~

setebal mne degil anda nih

adekah anda maseh tros mahu mmbce

adekah anda rse saye nih mngarot

~boleh blah~

Monday, August 9, 2010

midvalley~

EBA tk thu nk post ape da nih....

cme nk bthu aritu aku jmpe dyowg wey

crew kami NIK + CIMA + EBA + MUAZ

alamak..tbe2 ade pkwe cima..ape lg..mirul amek kn gmbo kami..

gi midvalley je yg mmpu



tgok2 wyg..the last air bender..terbaik!!!





gi shopping2 skit..sliper 1 sluo 1



mkn2 lg..order2..kfc toasted and ikan bkr+sotong


njoy...gelak smpai aku rse nk tlan sos...kan muaz..

gua njoy gua suke gua gile gua sonok

tbe2 malm tuh gua rse bahagie..<3

gua sdg angau






mesti syok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...